Zimske počitnice

V ponedeljek sem se doma rolala in uživala na svežem zraku. V torek sem šla na Rubnov rojstni dan, kjer sem se zelo zabavala. V sredo smo šli v toplice na Hrvaško in sem se poškodovala na toboganu. V četrtek sem bila ponovno zunaj, ker je bilo res čudovito vreme. V petek me je prijateljica Zala povabila, naj jo naslednji dan obiščem. V soboto sem jo obiskala in božala njeno mačko. V nedeljo smo praznovali botrov rojstni dan, kjer sem se igrala z bratrancem in sestrično. Bilo je zabavno.

Lucija Ostojić, 4.c

Med počitnicami sem bila v toplicah Terme Olimia. Zbujala sem se ob pol 9 in ob 9. uri šla na zajtrk. Po zajtrku smo se kopali v bazenih. Bilo mi je zelo všeč, saj sem lahko v bazenu jedla tudi sladoled. Ko smo bili lačni, smo šli na kosilo v restavracijo ob bazenih. Zvečer smo šli še na nočno kopanje. V toplicah mi je bilo zelo všeč, še bolj pa mi je bilo všeč, ko sem prišla domov.

Mia Haložan, 4.c

Po Rubnovem rojstnem dnevu sem se stuširala in šla spat, saj smo naslednje jutro šli v Ljubljano. Ogledali smo si Ljubljanski grad. Potem smo šli v Krajnsko goro, kjer smo se nastanili v hiški in prespali. Naslednji dan sem se naučila smučat. Ostali trije dnevi so zelo hitro minili. Počitnice so bile prekrasne.

Alisa Rakar, 4.c

V sredo smo šli v Kranjsko goro. Ko smo prišli, smo se takoj šli smučat. Tako je bilo tudi naslednji dan po zajtrku. V petek smo šli k jezeru Jasna. Soboto sem kar 6 ur preživela na smučišču. Vmes sem imela majhno nezgodo, ker sem se zaletela v palico. V nedeljo smo odšli nazaj domov. Med potjo smo si ogledali še Triglavski narodni park.

Kaja Germauc, 4.c Med počitnicami smo odšli v Avstrijo na smučanje. Zelo mi je bilo všeč, saj so mi všeč nadstropne postelje. Veliko smo se smučali